Кошти, які споживачі природного газу на Житомирщині сплачують за доставку газу підприємство спрямовує на повноцінне функціонування усіх служб, на поточні та капітальні ремонти газорозподільної системи.
Газову інфраструктуру необхідно підтримувати в належному стані, щодня контролюючи справність елементів на мережі та підтримуючи сталий тиск газу. Це потрібно для того, аби усі споживачі могли користуватися енергоресурсом в будь-який час і в необхідному обсязі.
Сплачувати за послугу розподілу необхідно щомісяця до 20 числа і зробити це можна декількома способами:
– за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua;
– за допомогою Мобільного додатку 104.ua для систем IOS та Android;
– за допомогою чат-бота 7104ua у Viber;
– через чат-бот 7104ua у Телеграм;
– через систему інтернет-платежів Portmone.com ;
– сервіс онлайн-платежів iPay.ua;
– за допомогою Інтернет-послуг “Ощад 24”, “ПриватБанк” (оплата з карти будь-якого банку);
– у будь-якому відділенні “Укрпошти”;
– через відділення будь-якого банку;
– через термінали самообслуговування.
У призначенні платежу для його подальшої ідентифікації вкажіть номер особового рахунку.
Варто зазначити, що незалежно від того, який постачальник газу у споживача, АТ «Житомиргаз», як Оператор ГРМ, виконує свої зобов’язання і продовжує займатися розподілом та обліком газу, утримуючи газорозподільну мережу регіону в належному стані.
Катерина ЛАТІЙ
фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою АТ “Житомиргаз”