На часі – старт опалювального сезону і власники домоволодінь вже вмикають «домашні» газові котли. Загострюючи свою увагу на роботу газової мережі та обладнання в цей момент, все більше господарів виявляють витоки блакитного палива й, відчувши запах газу, викликають аварійну службу «104». Першопричина аварійності – відсутність вчасного технічного обслуговування.
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж – обов’язкова процедура, яку повинні ініціювати усі споживачі природного газу. Послуга потрібна споживачам, які використовують газ для побутових цілей: приготування їжі та підігрів води, опалення будинку. Першочергово майстер перевірить систему на предмет витоків та усуне їх.
«Клієнт, який підписує угоду на проведення технічного обслуговування з АТ «Житомиргаз» отримує: контроль за технічним станом, перевірку на загазованість, виявлення місць витоку газу та їх усунення, очищення, змащення та інші операції з утримання працездатності і справності саме газових мереж», – розповідає менеджерка 104.ua Клієнтський простір Тетяна Войтенко.
Вартість послуг з технічного обслуговування визначається для кожного окремого споживача і залежить від наявних газових приладів у помешканні, типорозміру лічильника та протяжності мереж.
«Своєчасне технічне обслуговування газових приладів – запорука їх безпечного функціонування та безпеки життя та здоров’я користувачів. Щодня наші працівники виявляють витоки газу в квартирах і будинках. У будинках, де вже проведене якісне технічне обслуговування, усунено ймовірні ризики, а це означає, що газоспоживання тут буде безпечним. І я загострюю увагу усіх споживачів на необхідності проведення такої процедури до початку опалювального сезону», – додає начальник центрального диспетчерського управління В’ячеслав Тарасов.
Для того, аби отримати фахове обслуговування потрібно укласти договір із АТ «Житомиргаз» 104.ua Клієнтському просторі за місцем проживання або зателефонувати до Контакт-центру (0412) 558-004 і чекати на візит майстра. З Вами обов`язково узгодять дату і час проведення технічного обслуговування.
Катерина ЛАТІЙ,
фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою АТ “Житомиргаз”