За літні місяці аварійно-диспетчерска служба «104» Товариства «Житомиргаз» опрацювала 6 532 заявки про витоки газу, 2 320 з яких – тільки за серпень. Така тенденція свідчить про відсутність регулярного технічного обслуговування мереж.
Фахівці аварійно-диспетчерської служби б’ють на сполох: власники квартир та будинків нехтують правилами безпечного використання газу. Майстри розповідають, що споживачі знають про необхідність проведення технічного обслуговування, але, часто відкладають процедуру «на потім».
Сама ж послуга технічного обслуговування включає в себе контроль за технічним станом, перевірка на загазованість, виявлення місць витоку газу та їх усунення, очищення, змащення, регулювання та інші операції з утримання працездатності і справності системи газопостачання.
«Будь-яке технологічне чи побутове обладнання та мережі мають свій ресурс експлуатації і потребує систематичного догляду та технічного обслуговування. Щодня наші працівники виявляють витоки газу в квартирах і будинках. У будинках, де вже проведене якісне технічне обслуговування, мінімізовано ризики витоків, а це означає, що газоспоживання тут буде безпечним. Цю послугу варто замовляти раз на рік, щоб не наражати себе та рідних на небезпеку», – розповідає начальник центрального диспетчерського управління В’ячеслав Тарасов.
Своєчасне технічне обслуговування газових приладів – запорука їх безпечного функціонування та безпеки життя та здоров’я користувачів. Більше детальної інформації про послугу можна з’ясувати за номером (067) 33-38-104 або в 104.ua Клієнтський простір.
Катерина Латій,
фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою АТ “Житомиргаз”