Завершилося перше півріччя, а з ним і передплатна кампанія. Як ніколи складна і, як все в нашому житті, мічена війною. Хто б там що не казав, а у цей надзвичайно складний для України час ціни ростуть і купівельна спроможність українців знижується. Такі реалії часу.
У результаті в газети зменшується кількість передплатників. Дедалі більше людей змушена дбати про щомісячне поновлення передплати, щоб не витрачати одразу велику суму грошей. Звісно, редакція розуміє таку тактику і лиш нагадує, аби не забували поновлювати передплату на найближчий період.
Щоправда, на господарській діяльності нашого підприємства це позначається не кращим чином. Навіть більше – завдяки цьому працюємо ми в умовах цілковитої непередбачуваності. Тим паче, що не тільки надходження від передплати неможливо спланувати, а й виручку від платних послуг та реклами теж.
З іншого боку, зайве говорити про роль і значення друкованих засобів масової інформації для українців під час війни. І не лише в плані формування патріотичних настроїв, а й стосовно об’єктивного, повного і конкретного висвітлення місцевих подій і фактів. Тим паче за умови, що на території колишнього Попільнянського району виходить одна єдина місцева газета.
Редакції довелося до мінімуму скоротити штат і формат видання, обмежити зарплати, зберігаючи при цьому без змін передплатну ціну та розцінки на платні послуги. Однак навіть це не вирішує проблеми. Чотири останні номери газети «Перемога» ми випустили в борг, тобто не спромоглися оплатити поліграфічні послуги.
Фінанси редакції складаються з грошей, що надходять від передплати газети, висвітлення діяльності органів влади та органів місцевого самоврядування і господарських структур та від рекламних послуг. Тому керівників цих структур ми просимо пожвавити співпрацю на взаємовигідних умовах.
Кажу «пожвавити», тому що останнім часом така співпраця не просто ослабла, а й фактично звелась нанівець. У результаті дедалі активнішими стають твердження громадян про бездіяльність органів місцевої влади, її небажання інформувати людей про свою роботу та прислухатись до думки знизу і про відособлення підприємницьких формувань від громадського життя і суспільних проблем.
Звісно, певну роль тут зіграла комп’ютеризація – та широке впровадження Інтернету. Адміністрації та місцеві ради інформацію, яка має висвітлюватись в обов’язковому порядку, розміщують на своїх офіційних сайтах, мовляв, згідно з чинним законодавством, цього достатньо.
Не заперечиш. Але ж далеко не всі сільські жителі, які є читачами нашої газети, мають доступ до Інтернету і змогу користуватись сучасними гаджетами. Тобто послуги друкованого засобу масової інформації необхідні і пересічним шанувальникам газети, і органам влади та місцевого самоврядування, і господарникам.
До слова сказати, що для тих, хто полюбляє черпати інформацію з інтернету ми створили сайт редакції газети «Перемога». На нього можна зайти за посиланням peremogapop.com.ua. Розуміємо ж бо, що Інтернет нині не забаганка чи примха, а новітня вимога дня.
Щиро кажучи, дуже прикро усвідомлювати, що саме в цей тривожний і надзвичайно відповідальний для України момент друковане видання стало фінансово неспроможним і фактично опинилося на грані краху. Безперечно явище це тимчасове, однак складний період потрібно якось пережити.
Тому прошу всіх перейнятися проблемами редакції і по можливості допомогти. Шанувальники і читачі газети, підтримайте нас передплатою. представники влади, місцевого самоврядування і господарських структур, скористайтеся нашими послугами. рекламодавці і маркетологи, не забувайте розміщувати рекламу на сторінках нашої газети.
Разом – ми сила!
Галина ДУБОВА