Сьогодні на ринку природного газу за постачання та доставку блакитного палива відповідають різні компанії. З 2020 року за вимогами Закону України «Про ринок природного газу» споживачі газу отримують два окремих рахунки: один за спожитий газ, другий – за послугу з його розподілу. Про це повідомляють у прес-службі АТ «Житомиргаз».
Споживачі газу часто плутають обов`язки та особові рахунки двох компаній: газорозподільного підприємства та постачальника. Тому АТ «Житомиргаз», яке працює під брендом Регіональної газової компанії (РГК) нагадує, кому необхідно передавати показання лічильника та сплачувати за доставку газу, а з якою компанією розраховуватися за спожитий газ.
АТ «Житомиргаз» є оператором газорозподільних мереж та займається розподілом (доставкою) блакитного палива на території ліцензованої діяльності (Житомирська область, крім м. Коростишів та Коростишівського району). Номер особового рахунку споживачів в газорозподільній компанії починається з 0400 та складається з 10 цифр, а в постачальника з 9.
Оператор ГРМ забезпечує доставку блакитного палива для близько 366 тис. споживачів Житомирщини. До переліку робіт спеціалістів газорозподільної компанії входить:
– ліквідація та локалізація аварійних ситуацій в області;
– забезпечення функціонування по всій області 24/7 аварійної служби 104;
– обслуговування лічильників газу;
– виконання ремонту та заміни газових мереж;
– обслуговування газових мереж та приладів.
Натомість постачальник лише продає вам газ та виставляє рахунки за споживання.
Газовики Житомирщини дякують усім клієнтам, які вчасно щомісяця сплачують за розподіл блакитного палива. Також звертаються з проханням до тих, хто ще не оплатив послугу розподілу – розрахуватися до 20 числа поточного місяця.
«За ці кошти фінансується придбання матеріалів, обладнання для якісного та швидкого обслуговування системи газопостачання регіону, оплачується праця газовиків та податки у бюджети різних рівнів. Усі служби компанії 24/7 у посиленому режимі продовжують стояти на варті енергетичної безпеки області, аби усі споживачі Житомирщини мали в своїх домівках тепло та затишок»,– зазначають в управлінні зовнішніх комунікацій компанії.
Катерина ЛАТІЙ,
фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою АТ “Житомиргаз”