Через наслідки обстрілів критичної інфраструктури російськими військами українці вимушено, але свідомо йдуть на переоблаштування свого побуту і звичок заради економії енергоресурсу.
Одинадцять тисяч споживачів природного газу Житомирщини вже зробили свій вибір на користь онлайн-платіжок відмовившись в «Особистому кабінеті» на сайті.
Процедура дуже проста, необхідно:
«За послугу розподілу газу я сплачую через онлайн-банкінг або через чат-бот у Viber 7104,» – розповідає Світлана Погребняк, жителька селища Озерне. Додає: «Шкода було паперу, на яких друкуються платіжки, то ж коли прочитала про ініціативу компанії у ЗМІ — одразу відмовилася від рахунку на папері й додає – «Також розповіла знайомим, вони теж кажуть, що немає сенсу витрачати папір, адже давно стежать за платіжками онлайн».
Чим більше клієнтів відмовляться від паперових платіжок — тим менше буде енергоспоживання типографії, на якій їх друкують.
В компанії додають: від паперового рахунку можна відмовитися бодай на декілька місяців, поки важливий кожен кіловат зекономленої енергії.
«У непрості часи дефіциту електрики, просимо споживачів перейти на електронні квитанції, адже плата за розподіл – це фіксована сума щомісяця. Разом з тим ми бачимо, що з кожним днем сотні споживачів обирають саме електронну платіжку, що підтверджує свідомість наших громадян, тому дякуємо кожному з них!», – додає начальник управління зовнішніх комунікацій Юлія Петришена.
Катерина ЛАТІЙ,
фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою АТ “Житомиргаз”