Головним завданням АТ «Житомиргаз» є безаварійне та безперебійне постачання газу усім категоріям споживачів. Безперебійність і стабільність особливо важлива зараз, в умовах нестабільної енергетичної ситуації та відключень електроенергії й води через російські обстріли.
Плата за послугу розподілу газу здійснюється щомісячно, рівними платежами впродовж року. Відповідно до умов Типового договору на розподіл газу, вартість послуг з доставки газу побутовий споживач повинен сплачувати до 20 числа місяця, в якому надаються послуги, на підставі рахунку Оператора ГРМ, у Житомирській області – це АТ «Житомиргаз».
Газовики висловлюють вдячність усім, хто розрахувався за послугу доставки газу, адже дані кошти підприємство спрямовує на повноцінне функціонування усіх служб, на поточні та капітальні ремонти газорозподільної системи, цілодобову роботу аварійно-диспетчерської служби.
Газову інфраструктуру необхідно підтримувати в належному стані, щодня контролюючи справність елементів на мережі та підтримуючи сталий тиск газу. Це потрібно для того, аби «блакитний вогник» не зникав із пальників котлів, водонагрівачів та плит та усі споживачі могли користуватися енергоресурсом в будь-який час і в необхідному обсязі.
Сплачувати за послугу розподілу необхідно щомісяця до 20 числа і зробити це можна декількома способами:
Сплачувати за послугу розподілу необхідно щомісяця до 20 числа і зробити це можна декількома способами:
– за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua;
– за допомогою Мобільного додатку 104.ua для систем IOS та Android;
– за допомогою чат-бота 7104ua у Viber;
– через чат-бот 7104ua у Телеграм;
– через систему інтернет-платежів Portmone.com;
– сервіс онлайн-платежів iPay.ua;
– за допомогою Інтернет-послуг “Ощад 24”, “ПриватБанк” (оплата з карти будь-якого банку);
– у будь-якому відділенні “Укрпошти;
– через відділення будь-якого банку;
– через термінали самообслуговування.
У призначенні платежу для його подальшої ідентифікації вкажіть номер особового рахунку, який складається з 10-ти цифр.
Нагадуємо, що на офіційній сторінці АТ «Житомиргаз» у Фейсбуці компанія звернулася до споживачів газу з пропозицією відмовитися від паперових платіжок, які надходять до поштових скриньок на користь електронному документу й взяти участь у розіграші п’яти корисних подарунків – сигналізаторів газу. Ця екологічна ініціатива газорозподільних компаній, які працюють під брендом регіональної газової компанії має на меті економії дефіцитних ресурсів та збереження екології.
Катерина ЛАТІЙ,
фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою АТ “Житомиргаз”